Tippek kezdő vezetőknek
Szóval, egy ideje feljebb lép a karrierjében és vezetővé választották? Gratulálunk! De hogyan lehet sikeres ez az új szerep – egy olyan szerep, amely teljesen különbözik az eddig játszott szerepektől?
[wp_ad_camp_1]
Valószínűleg mindannyian ugyanazt a tapasztalatot szereztük meg valamikor a karrierünk során. Találkozón vagyunk vagy éppen hívásban vagyunk, és valaki olyan stratégiával, koncepcióval vagy taktikával áll elő, amelyről úgy érzi, nem lesz jó – mégis ragyogó volt. A márkák létrehozása és konceptualizálása így születik, és a meglévő márkák állandó változások és evolúció révén relevánsak maradnak. Olyan stratégiát, koncepciót vagy megoldást állítson elő a vállalata vagy ügyfele számára, amely segíti őket: Jobban meghatározva és megragadva a piaci részesedést, talán jobban megkülönböztetve márkájukat. Egy jelentős probléma vagy fájdalmas pont megoldása is előnyös lehet. Biztosítson további kiváló értéket a végfelhasználó számára. Javítsa a nettó árrést.
Kérjen visszajelzést a társaitól, hogy megbizonyosodjon arról, hogy jó úton jár-e és megoldja a „helyes” problémákat. Ne féljen attól, hogy most már ön a főnök, és esetleg elutasítják az alkalmazottak vagy a kliensek. Ez történt a legfényesebb és legjobb üzleti vezetőkkel és újítókkal, köztük Walt Disney-vel, Bill Gates-szel és Thomas Edisonnal is. Ennek ellenére most a világunk jobb hely kreativitásuk és hozzájárulásuk miatt. Úgy gondoljuk, hogy a kezdő vezetők egyik első számú tippje, hogy vegyenek részt önkéntes tevékenységekben, amelyek munkával vagy nem munkával kapcsolatosak, és folytassák a hálózat kiépítését. Keresse meg a speciális készségkészletek (azaz a marketing vagy a projektmenedzsment) bemutatásának módját egy olyan más környezetben, amely másoknak is segítséget nyújt.