TATRA teherautó alkatrész jó áron!

Az első Tatra teherautó, amelyet Kopřivnice-ban gyártottak 1898-ban, egy síkágyas jármű volt, két folyadékhűtéses, egymás mellé szerelt kéthengeres benzinmotorral, mindegyik 2,7 literes kapacitással, 8,8 kW (12 LE) teljes teljesítmény mellett. A hátsó tengely és a rakomány kapacitása 2,5 tonna.

[wp_ad_camp_1]

TATRA teherautó alkatrész vár mindenkit az aruhaz.intermotor.hu weboldalon, ezért keressen fel minket bátran és széles kínálatban talál teherautó alkatrészeket TATRA márkához. A motor beállításának egyedülálló tulajdonsága az volt, hogy a motorokat a terhelési követelményektől függően egymás után lehetett működtetni. Az 1-es motort elindították egy hajtókaron keresztül, lendkereket rögzítettek, a 2-es motort pedig a lendkerék nélkül hajtómű-tengelykapcsolóval csatlakoztatták, és az első már járó motor indította el. A második gyártott teherautó ismét egy 2,5 tonnás teherbírású R típusú platós teherautó volt, amelyet 1909-ben építettek. Folyadékhűtéses, 4,1 literes négyhengeres benzinmotorral, 18,4 kW (25 LE) teljesítménnyel, amely a mai napig hagyományos kialakítású. A jármű tömör gumiabroncsokkal és félelliptikus laprugós felfüggesztéssel volt ellátva. 1910-ben a Tatra gyártotta első buszát, az Omnibus típusú SO-t, összesen 5 egység gyártásával.

Tatra teherautó alkatrész

Tatra teherautó alkatrész

A Tatra 11 és a Tatra 12 autók bemutatása után, jellegzetes gerincház-kialakítással és lengőtengelyekkel, a Tatra ugyanezen alapon mutatta be első teherautóját, a Tatra 13 könnyű haszongépjárművet 2 hengeres léghűtéses benzinmotorral, teljesítménye 8,8 kW (12 LE) és 1000 kg teherbírású volt. További modellek következtek, és 1926-ban bevezették a T23 és a T24, „bulldogok” becenéven, amelyek a Tatra elődjének tekinthetők a COE által tervezett teherautók számára. Amennyiben alkatrészeket keres TATRA járművéhez keresse fel az aruhaz.intermotor.hu weboldalt.