Sikerdíjas keresőoptimalizálás? Megéri? Igen!
Az nem kétséges, hogy weben előrejutni csakis keresőoptimalizálással lehetséges. Ezt bárki megcsinálhatja önmaga is, de a mai Google algoritmus frissítések és finomítások világában nem szívesen biztatnánk senkit sem arra, hogy maga fogjon bele a keresőoptimalizálásba, főleg nem úgy, hogy az alapokkal sincs tisztában.
[wp_ad_camp_1]
Márpedig manapság elengedhetetlen egy olyan tudás megléte, hogy biztos kézzel meg tudjuk tervezni a keresőoptimalizálás folyamatát. Ma már hatványozottan igaz, hogy sikeres keresőoptimalizálást nem lehet rövid távra tervezni. Ha rövid távra tervezünk annak az a hátránya, hogy az esetleges siker csupán pillanatnyi lesz, amilyen hirtelen sikerült a találati lista viszonylagos élére kerülni, olyan hamar csúszik is le onnan a weboldal. Ilyen esetben nem csoda, ha úgy érzi a megrendelő, hogy számolatlanul önti a pénzt a keresőoptimalizálás szolgáltatásba.
Erre találtuk ki – köztes vagy épp ideális megoldásnak – a sikerdíjas keresőoptimalizálás rendszerét. A lényege nagyon egyszerű, és mindazok számára nyújt megoldást, akik hosszú távra terveznek, és egy átlátható, nyomon követhető rendszerben szeretnék weboldalukat a találati lista élére juttatni.
Természetesen a sikerdíjas keresőoptimalizálásról már több oldalon, több szakember kínálatában is olvashatott a látogató, de azt kell mondanunk, hogy a mi konstrukcióink egyediek.
A sikerdíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunk annyit jelent, hogy a megrendelő csupán a keresőből érkező látogató után fizet, esetenként nagyságrendekkel kevesebbet, mintha az Adwords rendszerrel vásárolna látogatót. Mindez természetesen nem zárja ki, hogy a keresőoptimalizálással párhuzamosan több Adwords kampányt futasson, hisz a két irányból érkező látogatók statisztikailag elkülöníthetők.
Mivel ez egy rugalmas megoldás, így árajánlataink minden esetben egyediek, egységes árakat nem tudunk előre megállapítani.