Hogyan ne írj Rólunk rovatot!
Amikor egy látogató megtekinti a weboldalt, akkor gyakran megtekinti a Rólunk aloldalt is. A látogatók nagyon hamar elkattintanak, ha a bemutatkozás túl hosszú vagy túl rövid, esetleg unalmas. Érthető módon, ha nem kelti fel a látogató figyelmét, akkor biztosan nem fogja elolvasni.
[wp_ad_camp_1]
Bővebb információkért a Rólunk rovat megírásáról kattintson ide! A bemutatkozó szöveg megírásának a többség nem tulajdonít nagy jelentőséget, ugyanakkor ez a tartalom bemutatja a céget és ha hanyag módon van megírva, az a cégről is sokat elárul. A tömörség erény, viszont a túl kevés tartalom lustaságról és érdektelenségről árulkodik. A tartalomban el kell árulni, hogy milyen cégről van szó és miért jó, ha az ügyfelek ezt a céget választják, mit kapnak cserébe. Legalább ennyire szükség van. Viszont nem kell átesni a ló túloldalára és több ezer karakterben ecsetelni a cég akár több évtizedes történetét, hiszen ahogy meglátja a látogató a végeláthatatlan hosszúságú szöveget, rögtön el fog kattintani. Meg kell találni az arany középutat és szükség esetén profi szövegíró segítségét kell kérni.
Vannak, akik maguknak írják meg a bemutatkozó szöveget. Ha valakinek jó érzéke van az íráshoz és konyít a marketinghez, akkor jól sülhet el a szövegírás, azonban sokkal gyakoribb, hogy a szövegről messziről ordít, hogy amatőr írta. Nem árt szakértőt megbízni, ugyanis egy objektív szempár messziről kiszúrja, hogy mi nincs rendben a szöveggel és javaslatokat tehet, továbbá a cégre szabott releváns szöveget tud készíteni. A weboldalt fontos, hogy az ügyfél szempontjából is nézzük, hiszen a végső cél mégis csak az, hogy minél több látogatója legyen a weboldalnak, akik potenciális vásárlók is egyben. Bővebb információkért érdemes ellátogatni az atpszovegiras.hu weboldalra és tájékozódni!