Hívórendszerek a vendéglátásban
A modern technológia és az innováció ma már az élet minden területén jelen van, így a vendéglátásba is egyre inkább beférkőzik. Egyre több területen kezdik el használni a vezeték nélküli hívórendszereket, melyek a vendégeket és a kiszolgálószemélyzetet tekintve is számos előnnyel járnak.
Hívórendszerek használata rendkívül egyszerű. A pincérhívó rendszer két részből épül fel. Az első a központi rész, mely egy vagy több vevőegységből áll. Ez lehet egy karóra vagy fali kijelző. A karórát a felszolgálók viselik, míg a LED kijelző a falra kerül. A második rész a hívást jelző gomb. A hívógombok falra, a vendég asztalára vagy egyéb helyekre is kerülhetnek. Azt követően, hogy a vendég megnyomja a gombot, a vevő egységen megjelenik a hangjelzés száma hangjelzéssel egyetemben. Így a pincér pontosan tudni fogja, hogy melyik asztalnál várják a vendégek. A jelző eszközök azt is kiválóan tudják kezelni, ha egyidőben több hívás érkezik be, ekkor az érkezés sorrendjében tárolja el őket a rendszer. A vezeték nélküli hívórendszer általában elnyeri a vendég tetszését, izgatottan ismerkednek vele és próbálják ki. Így nem kell a pincér tekintetét vadászni, ha rendelni szeretne, sem pedig integetéssel felhívni magára a figyelmet.
A pincér számára is kényelmes megoldás, mivel nem kell a pult mellett állva bámulnia a vendégeket, arra várva, hogy valaki jelezzen, illetve nagy forgalom esetén nem kell amiatt aggódnia, hogy esetleg elfelejt egy vendéget vagy asztaltársaságot. Ennek köszönhetően akár kevesebb pincér is rendkívül hatékony munkát képes végezni. Sőt, akár a konyha is jelezni tudja, ha az étel elkészült, így a pincér azonnal ki tudja vinni a vendégnek, aki gyorsan, frissen és melegen kapja meg a rendelését. Bővebb információkért látogasson el a penztargepuzlet.hu webáruházba!