A Tom Tailor márka története
A Tom Tailor német ruházati cég, amelynek székhelye Hamburgban található. A Tom Tailort 1962-ben hamburgi Henke & Co. néven alapították, és 1989-ben kapta mai nevét. A Tom Tailor ruhák ára általában közepes árkategóriában van. A társaság fő piacai Németország, Ausztria, Svájc, a Benelux államok és Franciaország.
[wp_ad_camp_1]
2011. december 31-én a Tom Tailor termékeket a világ 35 országában 248 saját kiskereskedelmi üzletben, a Tom Tailor E-Shopban (Németország, Ausztria és Hollandia), 155 franchise üzletben és 1786 shop-in-shopban értékesítették. A 2011-es évben a Tom Tailor Group megközelítőleg 1541 alkalmazottal rendelkezett, és 411,6 millió eurós árbevételt ért el. Ez volt a legjobb pénzügyi év vállalati történelmükben. A társaság igazgatóságának elnöke és vezérigazgatója Dieter Holzer. A csoport anyavállalata, a Tom Tailor Holding AG eredetileg 190 millió eurót gyűjtött össze a tőzsdei bevezetésük során, és 2010. március 26-án tette meg első nyilvános ajánlatát a Commerzbank és a JP Morgan & Co. könyvelőkkel. A társaság szerepel a frankfurti Prime Standardban.
2019 októberében a Tom Tailor megállapodást kötött konzorciumi bankokkal és többségi részvényesével egy új pénzügyi struktúra kidolgozásáról 2022 szeptember végéig. Az új megállapodás értéke összesen 365 millió euró. A Tom Tailor főként klasszikus és napjainkban alkalmi viseletet és kiegészítőket forgalmaz férfiak, nők, fiatal felnőttek és gyermekek számára. A Tom Tailor Group négy márkája esetében évente tizenkét kollekciót dob piacra. Az első sportruházat-kollekció 1979-ben indult. Az első farmernadrág-kollekció és az első külföldi bolt 1996-ban jelent meg. A női márkát 1999-ben alapították. A Tom Tailor E-Shop 2006-ban nyílt meg. Jövőre indulnak a fiatal Tom Tailor Denim Male és Denim Female divatkollekciók.