A helytelen közösségi média kezelés következményei

Manapság nagyon kevesen vannak azok, akik nincsenek fenn valamilyen közösségi médiás felületen. Sokan egyidőben több oldalon is fenn vannak. Éppen ezért tökéletesek a hirdetésre, hiszen egy időben rengeteg embert lehet elérni. Viszont a vállalkozások esetében nem lehet csak úgy posztolni, ugyanis komoly jogszabályok vonatkoznak rájuk, amiket figyelmen kívül hagyva, akár milliós büntetésre is számíthatnak!

[wp_ad_camp_1]

A helytelen közösségi média kezelés kapcsán itt tájékozódhatsz bővebben! Egy átlag ember anélkül, hogy alaposan átgondolná, rengeteg dolgot posztol a nap nagy részében. A többség szereti ismerőseivel megosztani élete apróbb-cseprőbb dolgait. Egy vállalat esetében azonban nagyon nem mindegy, hogy miket posztol, ugyanis a cél egyértelműen a haszonszerzés, ezt pedig fel kell tüntetni. Mindez az ismert emberekre is vonatkozik, akik valamilyen ellenszolgálatásért cserébe reklámozzák a cégek termékeit. Ha ez nem történik meg, akkor a hírességet és az adott céget is megbüntetik. Az egyik legintőbb példa Rubint Réka cégeinek, az Alakreform Kft-nek három millió forintos és a The Body Shop termékeket forgalmazó Avanzo-Trade Kft kétmillió forintos büntetése.

Közösségi média

Közösségi média

Az ilyen malőrök és a milliós büntetések elkerülése érdekében nagyon fontos, hogy a reklámozni kívánt termékek vagy szolgáltatások esetében ez fel legyen tüntetve. Ezt egy egyszerű #reklam jelöléssel meg lehet oldani. A legideálisabb módszer mégis csak az, ha alkalmazol egy social media managert, aki naprakészen tisztában van a jogszabályokkal és a különféle szabályozásokkal. Ezáltal elkerülheted a tetemes összegű büntetéseket és vállalkozásod szabályszerűen hirdethet a közösségi média felületeken! Bővebb információk az atpszovegiras.hu weboldalon találhatók!